bloggen om alldeles ovanligt dålig timing och barfotalöpning som vintersport. eller experiment, kanske.

lördag 27 november 2010

ny adress: textavretakloster.blogspot.com

Hej!
Den här bloggen har flyttat in i TEXTA-bloggen där jag fortsätter blogga både om träning, löpning och äventyr, med eller utan skor.

Jag fick frågor om hur bloggarna fungerade och folk hittade den ena men inte den andra och förstod inte heller vitsen med att ha två bloggar. Och jag kan ju förstå allt det där även om min tanke var att ha en 'ren' barfotablogg här och en annan för annat men ni får använda etikettsystemet istället och klicka er fram till träningsinläggen eller löpinläggen beroende på vad ni är ute efter.

Äventyret med mina Bikila fortsätter alltså!

Välkomna till TEXTA: textavretakloster.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar